• Wpisów: 17
  • Średnio co: 56 dni
  • Ostatni wpis: 2 lata temu, 23:49
  • Licznik odwiedzin: 3 149 / 1010 dni
 
casally
 
Casalleyr: 144 dni do osiagniecia celu

Czesc!
Padam na twarz, ale to nie nowosc! ;) Szczerze mowiac wrecz umieram odliczam dni do piatku zeby sie wyspac.. ogolnie nie powiem bo wstaje wyspana ale to wszystko jakos tak nie wiem przytlacza mnie? Chyba tak.. no cos dzieje sie nie tak jak powinno ;)
Daje szybko moj bilans cwiczen:

300 krokow na steperze
a6w dzien dziesiaty HUHU! :D
mel b trening abs
mel b posladki

A teraz chcialabym skomentowac komentarze pewnej osoby.
Komentarz numer jeden:

numer jeden.JPG


Mylisz sie, nie dodalam tego zdjecia aby pokazac komus ze bycie grubszym oznacza bycie zlym! Po prostu jest to zdjecie ktore pokazuje, ze wszystko mozna zmienic WSZYSTKO powolnymi kroczkami, zdrowym rozsadkiem i zdrowa zywnoscia!
Co do mego motto .. takie mam! Motywuje mnie jest to sprawa osobista, dlaczego wlasnie takie a nie inne. Wazne, zeby to mi kopa dawalo do pracy nad soba ;) Dziekuje bardzo za taka ilosc przeklenstw gosciu!

Komentarz drugi:

numer dwa.JPG


Tutaj, juz pojechales/pojechalas po bandzie no i sory.. Dziewczyny sie oburzyly komentarzem i chyba osiagnales/osiagnelas to o co Ci chodzilo.. Mozesz mnie obrazac do woli na prawde dodatkowo mnie to motywuje, ze moje sukcesy cie wkurzaja slonko :*
Nie zasluguje na wielka litere.. no i trudno lepiej ci z tym? Mam nadzieje.. pewnie sie cieszysz spelniam twoje marzenie odpisuje na twoje hejty huhu!
Co do polskich znakow - Mieszkam w Szwecji, posiadam komputer szwedzki, na codzien posluguje sie jezykiem SZWEDZKIM wiec skad mam miec polskie znaki? Innym jak widac nie przeszkadza to, ze nie pisze z c z kreseczka czy tam.. inna polska litera.. Jezeli ci sie nie podoba to wyjdz! ;) Strasznie cie nie pozdrawiam ;)

A wam calej reszcie dziekuje za komenatrze! "obronczynie zwierzat".. tak tak ;)
Jak tam z waszymi treningami?
Buziaki! :*

xzcx.jpg

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego